Rampenissenes juledusj

Tre rørleggere, men bare én av dem hadde rørleggersprekk. Ser du hvem? 

Her kommer den nye oppvaskmaskina på plass. Det går helt fint å være uten oppvaskmaskin i noen måneder, men nå ville oppvaskmaskina Bjørn ha juleferie. To superhyggelige menn fra kjøpesenteret kom med nyinvesteringen, koblet den til, og tok med den gamle maskina. Fantastisk service, og helt gratis! Vi kommer nok til å handle på El Corte Inglés senere også etter denne opplevelsen!

Alfie og Buddy lurte på hva slags vasking ei oppvaskmaskin kunne brukes til. Saivod var et helt ukjent merke, men visstnok produsert av Beko, så da håper vi den vil gjøre jobben noen år fremover.

Rampenissene gjorde meg en stor tjeneste da de begynte å spise av sjokoladeska mi. På den måten får jeg mindre vondt i magen. Altså fordi det blir mindre igjen til meg. Men dette resulterte i at Alfie og Buddy fikk vondt i magen i stedet, og på bildet under ser du hva slags medisin de trøstet seg med etterpå. 

Og etterpå ble det juledusj, inni oppvaskmaskina! Dermed har rampenissene funnet ut hva nyinvesteringen kan brukes til…

I forrige innlegg der jeg skrev om rampenisser på juleshopping, fortalte jeg at vi kjøpte en ny vifteovn. Det kan være kjølige dager her i Spania med bare 13-15 grader, og da er det greit med litt god varme på badet. I dag fant jeg plutselig rampenissene i ferd med å varme seg foran ovnen. Det kan se ut som de også foretrekker å være varme på beina. Kanskje var de litt frosne etter dusjen i oppvaskmaskina?

Tusen takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!

10 kommentarer
    1. 13-15 grader høres veldig mye ber behagelig ut enn 3 grader og kaldt regn. Så der må dere kose dere, med ovn og det hele ♥
      Ny oppvaskmaskin er heller ikke feil. Godt å slippe å vaske opp for hånd.
      Nyt herlige dager, og her kommer en Juleklem ♥

      1. ❤️ Det ble supert med oppvaskmaskin igjen. Nå har utetemperaturen steget, regnet har forsvunnet, og shorts er helt ok! 😀

      1. Ja, helt enig! Jeg synes ikke det er så ille å vaske for hånd heller, men med oppvaskmaskin er det mye enklere å holde det ryddig og rent på kjøkkenet. 🙂

      1. Viktigst for han 😉 Men kjekt for meg også, spesielt når oppvaskmaskina Bjørn ikke er her sammen med meg 😀 Romjulsklem til deg ❤

      1. Hadde nesten glemt hvor praktisk det er med oppvaskmaskin! Den gamle gikk i stykker i sommer. Fin julegave til oss selv, dette 😀
        GOD JUL og god romjul til deg og dere! ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg