Revy med eller uten adrenalinrush

Vi gleder oss til revyforestilling

Vi skal på revy i dag, studentrevy. Dattera mi mente at det kanskje ikke var så interessant for oss voksne, siden revyen er laget av og for studenter. Jeg tenker motsatt og tror at det tvert imot kan bli kjempekult å få et glimt inn i studentmiljøet. Etter at døtrene mine flyttet hjemmefra, savner jeg å ha dem mer i livet mitt. På en måte kan jeg ta litt mer del i livet til Stine når jeg kjøper billett til studentrevyen. Se litt mer av det hun holder på med, det hverdagene hennes består av nå.

EMIL- og Smørekoppenrevyen er revyen til studentene ved Energi og miljø og Produktutvikling og produksjon på NTNU. Dattera mi skal spille kornett i revyen, ikke skuespille. Hun er en habil kornettspiller og jeg skjønner godt at de headhuntet henne inn til revygruppa. Stine har vært med på revy tidligere også, og jeg husker fortsatt hvor stolt jeg var av henne da hun var primus motor for russerevyen. Smiler enda når jeg tenker på hvor morsom hun var i sketsjen om jenta som var født i feil kropp. Jenta som på date med en gutt måtte innrømme at hun egentlig var katt. Men i dag er det altså kornettspilleren jeg drar for å se og høre.

Samboeren min spurte om dette blir en revy med eller uten adrenalinrush for min del. Det har jeg ikke bestemt meg for enda, og det er for så vidt ikke noe jeg bestemmer meg for. Men noen ganger vet jeg at det kan skje, og da er det greit å være proaktiv. Siden det er viktig for meg å dra på denne revyen, velger jeg å slappe av hjemme på formiddagen, dropper å bli med på butikken og overlater gjøre-ting til samboeren. Han på sin side tar seg av handling og huslige ting, sånn at jeg kommer meg avgårde og vi kan ha det hyggelig sammen. Dessuten tar vi drosje, slik at jeg slipper å gå langt fra parkeringsplassen, og kan disponere og dra fordel av dagens tilmålte energilager til å kose meg på revyforestillingen. Gledings! 🙂 

Dersom du er en av de som ikke fikk meg deg gårsdagens blogginnlegg om adrenalinrush, kan du lese det her: Adrenalinrush og ME. Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

Premiereforestillingen
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg