Som ei dukke

I mitt forrige innlegg skrev jeg om da jeg var sju år. I den forbindelsen kom jeg på et annet gammelt bilde av meg selv, som bringer tilbake minner om hvordan jeg var som sjuåring. Jeg ser nesten ut som ei dukke på bildet. Mamma hadde sydd kjole til meg, sidkjole som det skulle være på den tiden. Jeg husker enda hvordan hun omstendig tupperte håret mitt for at jeg skulle bli fin, og hvor fornøyd hun var med resultatet. 

Vi skulle i bryllup til tanta og onkelen min. Jeg husker ingenting av selve bryllupet, men jeg har erindringer om at jeg fikk mye oppmerksomhet fra de andre gjestene. Jeg opplevde det som veldig flaut og ubehagelig, siden jeg var så sjenert, nesten folkesky. 

Linken til forrige innlegg finner du HER

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂

22 kommentarer

Siste innlegg