Startet jobben med fridag

Jeg er klar på støttetelefonen

 

Jeg startet den nye jobben med fridag. I det jeg skrudde på støttetelefonen for å starte jobben som likeperson i dag, åpnet jeg også nettsidene til ME-foreningen. Der leste jeg at støttetelefonen holder stengt mellom 2. og 8. mai. Så da ble det ikke oppstart i dag likevel, som jeg var forberedt på. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde fått med meg all informasjonen som kom i forbindelse med oppstarten, men kanskje kan jeg skylde på at jeg har ME?

Vi er noen nye støttepersoner/telefonvakter som starter opp i mai, og i den forbindelse er det en del klargjøring nå i oppstartfasen. Regner med at dette er årsaken til at telefontilbudet er satt på pause denne uka. I fortsettelsen vil vi til sammen være ni likepersoner som skal betjene den landsdekkende støttetelefonen tre dager i uka. Etter sommeren vil ordningen muligens utvides, slik at flere får opplæring og kan bidra. Siden vi som betjener støttetelefonen også har ME selv, med begrenset kapasitet, er det viktig at arbeidet fordeles.

I går skrev jeg innlegget Jeg har fått en støttetelefon. Der finner du litt mer info om den nye jobben min. 

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

16 kommentarer
    1. Det var jo litt dumt, når du hadde forbereder deg og gjort deg klar til å begynne. Men jeg vil tro du fant andre ting å gjøre likevel. Ha en flott helg!🌹

    2. Henger jo litt etter her, men gratulerer med jobben. Godt at noen er som deg, og tar på seg å jobbe frivillig. Håper du får gjennomslag for forslaget om å bruke chat 🤞😊
      Mange flotte bidrag til fargeutfordringa også. Syns ikke det er noe rart at du forbinder turkis med mormora di.. jeg tenker ofte på mora mi når jeg ser noe som er blått, fordi det var favorittfargen hennes 😊
      Håper du får en riktig fin lørdag 🥰

      1. Jeg henger visst etter med kommentarer… 😀 Takk-takk, satser på at dette blir veldig bra 🤞😊 Ja, har fått lovnader om at det blir chat, faktisk. Kult!

      1. Ikke alltid hodet mitt fungerer, shø 😀 Jeg var forberedt mandag, men da hadde de noen tekniske problemer, så i morgen er superklar! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg