Tusen takk!

Gjett om jeg ble overrasket og lettere sjokkert da jeg nettopp våknet og sjekket dagens bloggtoppliste! Jeg er faktisk inne på Topp 20 en liten tur! På en god 16. plass! Tusen takk til alle som har vært innom bloggen min og lest! Det er dere som sørger for at jeg har fått så mange treff på bloggen, og får oppleve dette. En spesiell takk til dere som er innom jevnt og trutt og kommenterer! ❤️

Beklager til dere som ligger på de fem øverste plassene for at dere ikke fikk være med på bildet! Her er det pc-skjermen som setter begrensninger, eller muligens min tekniske innsikt, men dere vet nok hvor dere er. Det er alltid en forklaring når man klatrer opp på Topplisten, og når man klatrer nedover igjen. Noen ganger går man i seg selv og spør hva man har gjort “riktig” og “galt”. Jeg har stusset litt over mange nye lesere, og fant etter hvert ut at et gammelt innlegg fra desember 2019 hadde fått en ny renessanse. Det gjelder dette innlegget: ME etter nakkeskade.

Takk for at du stakk innom bloggen i dag, og velkommen tilbake! Nå skal jeg skrive ferdig et innlegg som jeg begynte på for en stund siden. Det handler om vår tids lobotomi.

Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

20 kommentarer
    1. Gratulerer så mye, og veldig kjekt. Du puster meg i nakken ser jeg 😉
      Jeg lever også på topp 20 listen pga et gammelt innlegg som er populært å lese hver vår. Så snart faller jeg nedover igjen, ja, jeg har jo allerede begynt å falle litt, for jeg var oppe på 11. plass.
      Men veldig kjekt altså, og jeg unner deg dette, og håper du klatrer enda mer ♥

      1. Tusen takk, Eva! Hehe, ja, la merke til at jeg ligger og puster deg i nakken nå 😉 Du har holdt deg der oppe lenge, og du skriver godt om mye interessant, så du fortjener virkelig å bli der oppe! 😊 Jeg er straks klar for å klatre nedover igjen. Når man kommer seg opp i høyden, kan det også være greit å komme seg ned på jorda igjen, haha.

    2. Så flott! 😀
      Synes det er fint å holde seg på midten jeg visst 😁 Ikke engang i går når jeg for første gang delte fra bloggen på min private facebookside, ble det ekstra klikk 😄
      Du kommer til å holde deg høyt du tenker jeg. Flotte innlegg du har, så det er forståelig. God fredag. Klem 🥰

      1. Juhu! Takk-takk 😊 Så kult at du bestemte deg for å legge ut innlegget på Facebook! Gratulerer! Jeg slengte på et hjerte og en kommentar nå, i håp om at det kanskje bidrar til at flere ser det. Har inntrykk av at slike “delinger” fort forsvinner langt ned på veggen om ingen klikker på “like” eller kommenterer. Jeg trives også i midten, og ellers om jeg i det hele tatt er på Topplisten! 😁 Det er spennende å være innom høyt der oppe, men jeg er straks klar til å rote meg på plass litt lenger nede igjen. God fredag til deg også! 🥰

        1. Så at du plutselig trykket på innlegget ja, og da dukket det om et par til 😉 Koselig at du gjorde det. Litt rart å legge ut på min egen side, og jeg kommer ikke til å dele bloggen der videre, men dette hadde jeg lyst til dele der. Så fikk jeg også se om det var noe respons 😉 God søndag! <3

          1. Så bra at trykkinga mi førte til et par ekstra klikk 😉 Ja, det var faktisk et kjempeviktig innlegg å dele. God søndag til deg også 🥰

    3. We’ll done Kari, you are climbing up the ladder, and of course, why wouldn’t you, with your fun and interesting blogs 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg