Ut på tur, aldri sur!

Nå har jeg vært vært på lading i to døgn for å gjøre meg klar til kjøretur sørover sammen med min yngste datter og hennes venninne. Du leste kanskje blogginnlegget som jeg skrev for to dager siden? Hvis ikke, kan du klikke på denne linken: Avlyser alt?  I dag er dagen for å hente ut premien! Ut på tur, aldri sur!

Jeg var en stund alvorlig bekymret for atomnedfall og atomkrig, og at vi ikke kunne dra. Bekymringene for krigen, hensynsløsheten og grusomhetene er der fortsatt, men vi tillater oss å nyte dagen og landeveien. Den ene hofta begynte plutselig å krangle i går kveld, og det ble ganske smertefullt. Det så en stund mørkt ut for tur, men krykkene hjalp meg avgårde. I Toyotaen er vi på vei sørover, og jeg regner med å parkere der våren har kommet lenger enn hjemme i Trondheim en gang etter mørkets frembrudd. 

Her er noen bilder fra turen. Kan du gjette hvor vi er på vei til?

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂 

18 kommentarer

Siste innlegg