Veska som dro på shopping

Den oransje veska som Linda hadde heklet til meg, var ikke helt fornøyd med arbeidsoppgavene sine denne sommeren. Den hadde trodd at det skulle bli hektisk med mye arbeid fremover. Jeg var imidlertid ikke i shoppinghumør, og overså den da den i flere uker gjorde fremstøt og prøvde å oppmuntre meg til å bruke penger. Til slutt tok veska saken i egne hanker, og da var det ikke bare veska som dro på shopping. Jeg måtte selvsagt bli med.

Det nyttet ikke å sutre og klage på dårlig form og lite energi, for veska hadde bestemt seg. Det var nå eller aldri. Det var jo knapt to dager til hjemreise, og veska mente den hadde rett på en skikkelig shoppingtur før den skulle bli hengende igjen alene på knaggen i gangen i ukesvis. Ja, kanskje i månedsvis til og med.

Inne på Primor fant jeg noe nyttig
Her gikk jeg og veska inn
En hel butikk full av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd

Hvis du også vil ha ei slik veske, kan du gå inn på linken Lindas heklede produkter. Hun hekler gjerne ei slik superveske til de som spør. Pengene hun får inn på salget, går til fattige mennesker i Venezuela. Det kom imidlertid til et kompromiss mellom veska og meg. Jeg sa meg villig til å være sjåfør, og dessuten bære veska. Veska skulle på sin side bære det jeg kjøpte. 

Her går det på helsa løs

Jeg fikk god hjelp av ei ung dame da jeg var på Holland & Barrett for å kjøpe stevia. Veska og jeg dro faktisk i ens ærend for å kjøpe stevia, men som du ser ble det med noen flere piller. Jeg kjøper denne typen stevia, fordi det er naturlig søtning fra steviaplanten og ikke kjemisk fremstilt. De fleste andre steviaprodukter man får kjøpt, er kjemisk fremstilt og tilsatt andre søtningsmidler oa. Mens jeg var på Holland & Barrett, kom jeg på et par andre ting. Ei jeg kjenner, Kristin, prøver ut noe som muligens kan hjelpe for oss som har ME. Jeg skriver nok mer om Taurin etter at jeg har prøvd det ei stund.

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

18 kommentarer
        1. Nettopp! Jeg skrev om: “Jeg, en skoleveske” på ungdomsskolen, og ble veldig fornøyd med den.

    1. Hihi, en fin og bestemt veske dette! Jeg er mye på helsekost og handler (mitt andre hjem). Apotekene har mye men slett ikke alt! Spennende å få tips og å prøve ut noe nytt da, masse lykke til med det. Nyt kvelden!

      1. Jepp, temmelig bestemt, og jeg er glad for det. 😀 Jeg er spent på om dette tilskuddet utgjør noen forskjell. Kan jo ikke la det være uprøvd. Jeg kjøper en del tilskudd via iHerb. Akkurat dette koster bare 1/3 av det man betaler på iHerb, og iHerb sine produkter en del billigere enn i Norge. Fin kveld til deg også! 🙂

    2. Jeg skjønner godt den ville på shopping. Kjedelig liv da og bare bli hengende til “pynt” sånn..å i månedsvis 🤪Bra DU fikk være med også 😂

      1. Ja, kjedelig liv å bare henge der. Du har så rett. Hihi, jeg bør vel være takknemlig for den lille shoppingturen, for nå fikk jeg litt mer å pakke i kofferten til hjemreisen om… noen timer 😀

    3. Taurin skal være veldig bra, har faktisk ikke forsøkt. Det må nesten være det eneste jeg ikke har forsøkt he he. Gleder meg å høre om du opplever forskjell.

      1. Artig å høre at du er kjent med Taurin. Jeg satser på å begynne med den uti august, når “normal hverdag” er i gang igjen. 🙂

    4. Glad your new lovely bag got to go out on your shopping trip 😊 yes I gave heard of taurine, red bull and some energy drinks contains it as well but probably not good to be consuming too much of that. experiments have been done with taurine on mice where it has been shown to extend lifespan. interesting

      1. Yes, and you can imagine it felt proud as it was allowed to carry all those pills! 😀 It’s really interesting what you write about taurin! I will have a good read to learn how it works as well. And then start taking it. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg