Vi snur nesen mot kaldere strøk

Om noen strakser letter vi og snur nesen mot kaldere strøk. Denne siste uka i Spania har vært varm og fin, og det blir litt merkelig med nysnø hjemme i Trondheim når vi våkner i morgen. Jeg har vært her i nesten en måned, mens Grethe har vært på besøk bare den siste uka. Uka med fint vær!

Takk for denne gang, Spania! En spesiell takk til Middelhavet, som bød på duvende, svusjende, forfriskende bølger. Den siste dagen på stranda fikk vi også selskap av surfere, både nybegynnere og godt trente. Herlig underholdning! 

Grethe og jeg hadde en fin ettermiddag i Mijas Pueblo for et par dager siden. Jeg ble nok litt for ivrig, ville vise Grethe mye fint der oppe i fjellandsbyen, noe som resulterte i en temmelig skakkjørt kropp. Men det ble mange fine opplevelser til minneboka. Disse kommer i et innlegg litt senere.

Herlig ved Middelhavet
På stranda i Benalmádena
En hel hærskare av surfere

Link til et innlegg om da Grethe og jeg var ekstra blide: Feiring av sukkerstopp

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂
Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen: https://www.facebook.com/MEogMEning/

8 kommentarer
      1. Jeg føler meg heldig 😊 Og jeg gjorde så godt jeg kunne, prøvde å dra med litt sol i kofferten, men jeg lurer på om jeg hadde med for liten koffert siden varmen ikke ble med… 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg