Gaven fra prinsessene

Gaven fra prinsessene mine

Gaven fra prinsessene mine var noe helt utenom det vanlige. Den lille pakken lå på kjøkkenbordet i flere dager før jeg fikk lov til å åpne den. Jeg måtte nemlig vente til  spanjolenes “julaften”. Du leste kanskje innlegget De hellige tre kongers dag er spanjolenes julaften? Thea tok med gaven til Spania da hun besøkte oss der, og 6. januar fikk jeg altså åpne gaven fra prinsesse Stine og prinsesse Thea. 

Smykket fra prinsessene mine

Jeg åpnet gaven med forsiktighet og ærbødighet. I ei lita eske åpenbarte det seg et vakkert smykke i gullbelagt sølv. Jeg ble så glad! Bruker sjelden smykker, men dette smykket var helt spesielt. Smykkeanhenget er av ei mor og to døtre, som holder hender, og henspeiler på båndet melllom dem. Det er akkurat som om det skulle vært laget spesielt til meg. 

På bildene av nissene og meg i innlegget Kan noen fjerne nissene fra i går, ser du at jeg har på meg smykket. Jeg kunne ikke fått en finere gave fra de to viktigste menneskene i livet mitt. Jeg føler meg veldig heldig og er veldig takknemlig for å få være mora deres. ❤

Prinsessene mine og jeg

Jeg må legge til at det er besynderlig lite prinsessenykker på disse to vakre og flotte jentene. De er begge jordnære, snille, empatiske, kreative, hardtjobbende, smarte, dyktige, effektive, uavhengige, ansvarsfulle, viljesterke, engasjerte, positive, optimistiske, trygge, sosiale, genialt perfekte, og mye, mye mer! Innrømmer glatt at jeg er stolt av dem. 🤗

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg