Hjelp! De har donuts i Trondheim!

Skal det være en donut? Eller kanskje to?

Hjelp! Nå har de donuts i Trondheim også! Hvordan skal det gå med meg nå? Jeg gikk forbi et kafévindu hvor det stod Daddy’s donuts. Tror du jeg klarte å gå forbi? Selvsagt ikke! Jeg måtte i alle fall inn for å se. Men det ble ikke med bare det… For jeg ble fristet, skikkelig fristet, av disse herlige donutsene. Det hjalp ikke på at det var få mennesker der inne og god utsikt mot alle de lekre donutsene i disken. Heller ikke at den unge mannen bak disken smilte og var svært hyggelig… Og da jeg oppdaget at de hadde sjokoladedonuts, som er min favoritt, klarte jeg ikke å holde meg.

Siden jeg oppfant trikset med å spise to, i stedet for bare én, måtte jeg selvsagt ha to av slaget. Glad og lykkelig slentret jeg bort til bilen, og ti minutter etterpå var vi hjemme.  

Daddy’s donuts

Jeg var skikkelig klar for donuts tvert vi kom innenfor døra hjemme og gjorde klar en tekopp, som ikke var drikkeklar før donutsene forlengst hadde havnet i magen. De var utrolig ferske og saftige, og med ett angret jeg litt på at jeg ikke hadde kjøpt flere! Jeg ble så ivrig da jeg skulle ta av lokket på donuteska at jeg kom til å skade en av de lekre og gode donutsene i glasuren, noe som skjemmer ut bildet under litt. Det utgjorde imidlertid ingen forskjell på smaken! 

En til meg! Og en til deg?

Her er tidligere blogginnlegg om donuts: Et donut-triks og Vektnedgang pga. donuts
Her er forklaringen på tiktok: The donut trick

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

20 kommentarer
    1. Nei og nei Kari!
      Hva skal vi gjøre med oss – svake mennesker?🥰🥰
      Smakte sikkert godt, og er deg vel unnt. Håper du slipper å sitte på den fine, hvite porselensstolen resten av kvelden!🤔🤔

      1. Huff, ja, jeg burde nok ikke tatt den snarveien, for da hadde jeg unngått å oppdage dounutsene… Kanskje vi må møtes der en gang? For du vil vel gjerne finne ut om de smaker godt? 🥰 Forøvrig er kroppen godt plantet i sofaen 😀

    2. 🤩🤩🤩🤩🥰😍
      Bra du har funnet et nytt sted hvor du kan dele donuts med oss.😍🤩👌🏻

      1. Tja, vet ikke hvor bra det er, egentlig… Men jeg ble veldig glad! 😃 For det er jo så artig å dele med dere! 😇🤗😍

    3. Måte ler når jeg lest “trikse med å spise to istedenfor en” jeg tydeligvis kunne den triks også uten at jeg vist det! hahahaha…
      Ja, Norge har blitt flinkere på donuts utvalg. Husker når jeg kom til Norge for 28år siden var det ikke donuts og det var et savn, men nå har det blitt mer og mer utvalg og god er de!
      God helg!

      1. Artig at du også allerede benytter deg av dette trikset! 🤣 Du kunne det sikkert lenge før meg, og uten å vite at det er et triks 😁 Ja, det som har vært i USA og andre land lenge, kommer som regel til Norge etter hvert, bare vi får tenkt oss litt om 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg