Jeg beviste det

Superblogger Kari

Jeg beviste at det går an å skrive mye om ingenting i en blogg. I går skrev jeg om å gå ut med søppel og dagen før om å fylle opp en dosett med piller. Det var nok ikke spesielt interessant lesning. Kanskje litt bortkastet tid for mange. Men sånn er det å lese blogger. Noen ganger kommer du over intetsigende og meningsløse innlegg, mens andre ganger kan det være både interessant og morsomt å lese blogginnlegg.

Her er innlegget Søppel-ekskursjon, og her er innlegget Bekkensmerter av dosett. Nå kunne jeg selvsagt ha skrevet om at jeg skar meg i fingeren da jeg skulle tørke støv i dag, men den historien skal du bli spart for. 

Takk for at du holder ut med meg og fortsetter å stikke innom og hilse på meg i bloggen ❤

20 kommentarer
    1. Hehe, syns ikke det er meningsløse innlegg, det er deg og ditt liv og det er koselig å lese om. JEG også skar meg i fingeren når jeg skulle tørke støv her om dagen. Det sto ut en sånn plastbit av ajax flaska som skar seg inn i finger’n gitt. Fort gjort❤

      1. Jo, det er jo sant, det. Noen ganger tuller jeg litt med det faktum at disse tilsynelatende små tingene faktisk fortoner seg som større enn de er, fordi de er det for meg 🙂 Huff, støvtørking er visst farlig, det. Det må vi slutte med! 🤣 Jeg ble litt for grundig da jeg skulle tørke støv av en lampeskjerm. 😀

      1. Veldig hyggelig at du stikker innom og leser! Setter stor pris på det. Men du MÅ ikke kommentere, bare når du vil (men det har jeg jo sagt før) 😀

    2. Yeppz, du har bevist at det går an 😉 Selv om jeg fant ikke innleggene meningsløse…det var jo en del av hverdagen din 😊
      Ha en flottersfin kveld – og sender over en *blåse-på* til den stakkars, skada fingeren 😉❤️

      1. Tusen takk. Du har rett, og dette er jo en del av hverdagen min. Synes bare det er litt tullete selv 🙈 Ikke heeelt normalt, liksom 😀 Takk for virkningsfull blåsing! Mye bedre nå, altså! ❤️

    3. Ha ha I actually enjoyed your excursion blog, and was fascinated with your pod like bins 😄 I love the snow but we haven’t really had any here but I’m sure you have had enough of it by now 😉

      1. Wow, that’s great Mary 😀 And thanks for joining me… Actually, it would have been a much more fun excursion if you had been here 😄 You should see the vans that come to pick up the contents of the bins, with all the waste from underground. The garbage man merely lifts his finger, points at a button and the waste from underneath the ground is lifted into the van! 😀 Oh, and I’m hereby sending you all the snow as we no longer need it… 😀

    4. Det er de små tingene i livet 🙂
      Vi er alle forskjellige – og jeg liker å komme inn til de forskjellige bloggerne jeg følger å få litt om alt 🙂 For det er jo slike ting vi holder på med mange av oss 😀

      Lag deg en fin torsdag 🙂

      1. Ja, sant det. Det er de små tingene i livet ❤️ Jeg synes også det er spennende å stikke innom ulike blogger og se hvordan andre mennesker har det og finner ut av hverdagen sin 🙂 Etter seks timer med skremmende tv-lyd og -bilder, må jeg nå stenge meg inne i min egen lille boble. Håper du har en fin torsdag! 🙂

    5. Du gjorde jo søppeltømmingen til en «reise» som leserne fikk være med på. Det er vel mye med måten en forteller slike ting på. Attpåtil lærte jeg noe av søppeltømmingen din som jeg ikke visste 😜😂

      1. Hehe, ja, litt morsomt er det jo også å oppdage at mange lesere ville være med på ekskursjonen 😀 Kanskje jeg må gjøre mer ut av evnen til å ta dere med på reiser, hihi 😉

    6. Er man flink til å uttrykke seg, så kan man skrive side opp og ned om absolutt alt 🥰 Å du er definitivt flink til å bruke ord så det ikke blir kjedelig 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg