Juhu! Bedre i dag!

Dagens mellommåltid

Juhu! Jeg er bedre i dag! Jeg var lei meg for betennelsen i bekkenområdet på tirsdag. Ikke så mye pga smertene som for at det førte til forandringer i planene for dagen og kvelden. Jeg ville ta med Bjørn opp til Mijas Pueblo for å spise en koselig middag på Secret Garden før han skulle reise hjem til Norge. Men bekkenløsningen forkludret de planene. Jeg ble sengeliggende og knapt gangfør. Bjørn sa tidlig på dagen at vi ikke kunne dra dit pga. betennelsen min, mens jeg i det lengste trodde at det skulle gå bra… Bjørn var som vanlig mest realistisk mht. helsa mi, så han dro på butikken og kjøpte inn til en god middag hjemme i leiligheta her i Spania i stedet. Så får vi ha et besøk på Secret Garden til gode til neste tur.

HER er innlegget om turen til Secret Garden sammen med Linda, om du ikke har fått med deg dette. Der finner du også en del bilder fra dette spesielt flotte stedet. 

I dag er jeg mye bedre i hofta. Har til og med kjørt en tur til butikken og kjøpt inn masse bær som jeg skal bruke i smoothie. Lager porsjonspakker som jeg fryser ned. I tillegg lager jeg små porsjoner med frø og nøtter for 1- 2 uker av gangen, sånn at alt er klart til å lage mine deilige smoothies med kokosmelk. Sunt og godt. En “dæsj” frisk koriander eller basilikum hører også med. 🙂

På slutten av butikkturen ble hofta vondere og jeg begynte å halte, så da betalte jeg og tok heisen ned til parkeringsgarasjen. Men om et par dager er jeg nok god som ny. Om jeg tar noen forebyggende øvelser (qi gong og tai chi) fremover, er jeg bedre rustet mot nye runder med betennelser i bekkenregionen. Det er verst når det setter seg i lysken. Denne gangen var det “heldigvis” bak og på den ene siden. 

Jeg lager porsjonspakker med bær til smoothie

Her finner du link til mitt forrige blogginnlegg: Gravide plager på livstid

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

20 kommentarer
      1. Takk 😊 Da hoper det seg sikkert opp med bær hos deg 😄 Jeg har faste smoothie-dager, og alarm på klokka for når jeg skal lage, så jeg glemmer ikke 😉

    1. Sorry to read about the pelvic inflammation and how it spoilt your plans for Bjorn’s last evening. As I always say, telephone (don’t message) us if you need a hand.

      Today, we took our car for the ITV inspection. Supposed to be at 16:50 on a boiling hot day but – after TWO visits to the administration desk – it was finally checked at 19:00. Thankfully, it passed with no problems; otherwise we would have been very grumpy.

      1. Thanks a lot 😊 I’m fine again now, almost recovered. I’m so glad to hear your car passed the ITV inspection! Especially, as I’d hate to see you grumpy when we meet next 😀

    2. Så bra at du har det bedre igjen 🥰 Kjedelig at det ikke ble noen tur til restauranten, men jeg er sikker på at dere hadde det veldig hyggelig sammen hjemme med god mat 🥰 Ønsker deg en fin fredda, klem 🤗

      1. Joda, hyggelig og fint hjemme også, men jeg har litt vanskelig for å gi slipp på det jeg har så lyst til… 🤗 Fin lørdag til deg! 😊

    3. Så leit du sliter med slike plager ..men fint du føler deg bedre 🙂 Har blender men lenge siden jeg har laget smoothie..dumt for det er jo sååå godt 🙂 God helg og klem fra Mjøndalen <3

      1. Ja, alltid godt når det går bedre 🤗 Mm, det er virkelig godt. Nesten som å spise dessert til frokost eller lunsj! 😍 Jeg bruker bare stavmixer. Bruker ikke isbiter, og da er det mye enklere. God helg og klem til deg fra Spania 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg