Pakking til bloggtreffet i helga

Nidelva

Nå er det på tide å finne frem kofferten for de som kommer til Trondheim på bloggtreff i helga. Værmeldinga for Trondheim sentrum denne helga viser 30 varmegrader. Det blir 10 på fredag, 8 på lørdag og 12 på søndag, altså 30 til sammen. Solkrem er nok ikke nødvendig, men et par mørke solbriller i veska trenger ikke være dumt. Sola i Trondheim kan være ubarmhjertig skarp om den finner det for godt å stikke frem fra skylaget! En longs på luringa i kofferten, kan også være smart, i alle fall om du er en frossenpinn som meg. Dessuten kan jeg anbefale å ta med en paraply som varer hele lørdag.

Jeg må pakke kofferten selv, for jeg skal også ligge på Comfort Hotel Trondheim. Elvis skal lade på samme rom som meg. De fleste som skal på bloggtreffet, har reservert rom der, og da vil jeg også være i sentrum der alt skal skje. Flesteparten har lang reisevei, og de andre bloggerne kommer fra Telemark lengst sør, til Bodø lengst nord, og fra Bergen lengst vest til Oslo lengst øst. 

Jeg er stolt av å kunne ønske dem velkommen til Trondheim til mange opplevelser og mye moro, hygge, fjas og trivsel! Selv om jeg ikke kan tilby gjestene Trondheim på sitt beste værmessig, er jeg sikker på at vi kommer til å få det veldig flott.

Det er nesten ingen som har møtt hverandre før, annet enn via bloggosfæren, og det kommer til å bli superspennende for oss alle å bli kjent med så mange nye, flotte, positive mennesker i løpet av disse to dagene. Gjennom fb-gruppa som vi opprettet for ei lita uke siden, har vi også fått på plass de siste detaljene i programmet for helga, så nå gjenstår det bare å ha det herlig, storveis og lænt! 😀

Bildet over tok jeg da jeg var på et legebesøk i byen i går. Der ser du Nidelva, som renner gjennom Trondheim. Comfort Hotel Trondheim ligger 190 meter til høyre fra der jeg stod og tok bildet. Badetemperaturen er nok ikke spesielt god, og for øvrig er det ikke anbefalt å bade i Nidelva pga. lumske strømmer, selv ikke fra Marinen. Dessverre, for det kunne vært kult å avsluttet byvandringen på lørdag med et kaldt bad i Nidelva! 😉

Her er oppdatert innlegg om hvem som kommer å bloggtreffet i helga: Hvem kommer på bloggtreff i Trondheim?

Her kan du lese om legebesøket: Jeg sov med slanger

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

30 kommentarer

Siste innlegg