Programmet for bloggtreffet til våren

Titt tei, jeg venter på deg 🙂

Hei og hopp! Kan det være at noen fortsatt ikke har hørt om vårens happening? At det fins noen som har oversett muligheten for å være med på bloggtreff i Trondheim 3. – 4. juni? I så fall bør de klikke seg inn på f.eks. disse to linkene for å få med seg informasjon om bloggtreffet, og deretter sette av helga til Trondheimstur! 

Endringer i programmet for bloggtreffet
Kosedyr på bloggtreffet i Trondheim (oppsummering av tidligere info)

Etter å ha konferert med Hverdagsmagi og Morsmiddag, har jeg lagt til en liten endring/oppdatering i programmet for søndag. Det er sannsynligvis flere som vil dra hjem før det blir sent på natt søndag, og derfor har jeg fått fremskyndet bordbestillingen på Hector fra klokka seks til fire den ettermiddagen. Vi vil uansett ikke bruke fire timer på Rockheim eller Svartlamon, og når klokka er fire, er sikkert mange sultne?

I utgangspunktet ville jeg ikke timeplanlegge lørdag ettermiddag/tidlig kveld, siden noen vil ha tid til å gjøre private ærender eller bare ha tid for seg selv. Men noen vil nok ønske å gjøre noe eller dra steder lørdag ettermiddag gruppevis. Bl.a. vet jeg at Hverdagsmagi og Morsmiddag kan tenke seg det. Jeg tenker da at de som har idéer og ønsker opplegg for lørdag ettermiddag kan tenke litt på det, og så kommer vi tilbake til dette etter påske. 

Vi møtes her!

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

24 kommentarer
    1. Jeg er nok sulten igjen kl 16 lørdagen også. Morsmiddag og jeg har snakket om å dra dit da. Så om flere vil henge seg på der er det bare å gi oss en lyd direkte 🙂 Vi trenger gjerne ikke å reservere noe om vi ikke blir så mange. Med voi ser responsen an. Andre igjen, vil som Kari også skriver, gjerne ha litt alenetid etter byvandringen eller vandre videre til andre steder av Trondheim. Så supert det du Kari foreslår at vi kan dele oss inn i litt ulike grupperinger alt etter ønsker etter byvandringen lørdagen 🙂

      1. Håper dere er sultne igjen til vi skal møtes klokka 20 på kvelden lørdagen! Da blir det god mat og drikke på Graffi, etterfulgt av pubbbings og kanskje en dans til natta 😊 Det er veldig greit å legge opp ettermiddagen slik at det passer for flest mulig, ja. Det viktigste er jo at vi er sammen og blir kjent irl, men samtidig er det greit å dele seg innimellom. Jeg ser også for meg at noen vil på Rockheim søndag formiddag, mens andre vil til Svartlamon. Begge steder er kule, og egnet for photo shoot 😉

    2. Ser nå at jeg dessverre har glemt å skrive hvor vi har snakket om å spise lørdagen ved 16 tiden. Det er på Hectors Solsiden 🙂

    3. Dette blir veldig bra Kari, vi gleder oss! Jeg blir med på opplegget frem til kl 14 søndagen, da setter jeg kursen mot flyplassen for så å fly tilbake til Bergen. Riktig god tur til bryllup i utlandet snart! 😊

      1. Den er grei, ja, og fra Solsiden er det enkelt å hoppe på flybussen 😊 Tusen takk, har lagt inn intensiv lading på planen fra onsdag denne uka 😀

    4. Så flott at du holder tråden og oppdaterer underveis.🤗👏🏻
      Jeg som ikke klarte å få en dag vinterferie, kan vel mest sannsynlig bare glemme å prøve å stikke av i juni.🙈😅
      Men jeg holder fortsatt muligheten oppe.👌🏻🤗

      1. Ja, jeg må jo oppdatere og motivere litt, selv om det enda er tre måneder igjen til vårens happening! 🤗 Fint at du holder muligheten åpen, men skjønner at det kan bli vanskelig. Jeg krysser fingre og tær for at du kommer, for en slik toppblogger som deg vil jo være et trekkplaster for andre bloggere 🙈😅

      1. Bra at du synes det er greit med oppdatering, selv om det enda er tre måneder igjen til bloggtreffet 🤗 Jeg håper virkelig at du får til å komme! 😊

      1. Jepp, det har vært to nye henvendelser etter at jeg la ut dette siste innlegget om bloggtreffet. Jeg når nok ikke alle, men kanskje får jeg drahjelp etter hvert 😀

    5. Hva med at du legger ut et innlegg med overskrift: Jeg trenger din drahjelp – Bli med å del!

      Da kan det hende at enda flere av oss deler dine innlegg?

      Flott at det ble et par nye som blir med etter at du la ut dette oppdaterte innlegget.

      Blir litt som reklame dette, det vises om og om igjen og så biter folk på enten med en gang eller underveis eller helt til slutt – hehe 🙂

      1. Nå begynner jeg nesten å tro at du er tankeleser! 😅 Har også vært inne på tanken om å legge ut et slikt innlegg, bare ikke kommet på en like god overskrift som den du presenterer. Og tenkt at jeg skulle vente litt 😀 Fikk forresten drahjelp fra uventet hold i går, som kommer i en blogg her på blogg.no om ikke lenge. Oh, yes, vi må holde info om bloggtreffet varmt, og deretter gi full spiker etter påske! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg