Kosedyr på bloggtreffet i Trondheim

Eksempel på kosedyr

Som mange nå har fått med seg, blir det bloggtreff i Trondheim første helg i juni, og det er fortsatt mulig å melde interesse! Nå har det dessuten begynt å komme inn søknader fra flere bloggere som har intensjoner om å komme, om å få ta med seg kosedyr. Hittil har det vært forespørsler om å ta med rotter, katter og mummitroll, og jeg antar at flere maskoter vil dukke opp. Alle søknader blir selvsagt innvilget, men under noen viktige forutsetninger. Fra 1. januar trådte det inn en ny lov angående kosedyr på tur. Det har nå blitt slik at man må forsikre dem. Såfremt dette er i orden, og jeg kommer ikke til å ettergå dette siden dere er personlig ansvarlige for at forsikringen er i orden, må dere gjerne ta med de kosedyrene dere måtte ønske.

Jeg foreslår da at kosedyreierne sørger for at deres medpassasjerer, altså kosedyrene/maskotene, kan samles på et av hotellrommene for sosialt samvær innimellom. Det vil være svært demoraliserende og slemt om de skulle måtte sitte på hvert sitt rom og vente, mens vi bloggere er ute og har det både morsomt, trivelig og hyggelig sammen. Videre kan jeg tipse om at de etter all sannsynlighet setter stor pris på bygaver fra eierne sine! Hva tror dere om dette forslaget? Ser dere noen utfordringer i at de får møtes? 

For min egen del vil jeg sørge for at min kjære Elvis blir forsikret på forskriftsmessig måte i god tid før bloggtreffet. Han har forøvrig fått tillatelse til å bo på hotellrommet som jeg har booket til meg selv på Comfort Hotel Trondheim. I tillegg vil han muligens opptre som min privatsjåfør under rusleturer hist og her, slik at jeg kan trille fra dere ved behov. Elvis kan selvsagt ikke regnes som kosedyr, og hører således ikke inn i dette blogginnlegget. Elvis fikk likevel plass i dette ene avsnittet, med den hensikt å smiske seg til et møte med kosedyrene i løpet av bloggtreffet? Han er en sosial og omgjengelig type.

Selvfølgelig kan ikke skriveriene ovenfor regnes utelukkende som alvorlig og seriøst, men siden du har lest helt hit, vil jeg få benytte anledningen til å minne om viktigheten av å få med seg tidligere innlegg med viktig informasjon om bloggtreffet:

Bloggtreff i Trondheim til våren?
Ja, det blir bloggtreff i Trondheim
Helg for bloggtreffet i Trondheim
Her kan dere bestille hotell til bloggtreffet
Et bloggtreff for alle!
Liste over de som kommer på bloggtreffet

Etter som bestillinger av bord o.l. for bloggtreffet nå begynner å komme på plass, skal jeg snart oppdatere programmet for vårens happening. Muligens har jeg det klart allerede på søndag. 🙂

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

14 kommentarer
    1. Så bra at kosedyr/maskoter kan få være med på bloggtreff, og at de kan ha en egen liten fest alene. De kan nok trenge det vil jeg tro. Om jeg kommer så blir det enten Flora flodhest eller Owe ugle, som blir reise venn. Jeg har bestemt at de må avgjøre det selv 😉 Ha en fortsatt fin klem, 🤗

      1. Hihi, så morsomme navn de har 😀 Jeg håper de i så fall avgjør hvem av dem som får bli reisevenn på en rettferdig måte, og at det ikke oppstår uvennskap mellom dem pga. avgjørelsen 😀

    2. Gøy at kjæledyrene får bli med. Jeg har ingen planer om det, MEN skal ikke ser bort fra at noen hybel-kaniner sniker seg med i kofferten 🙂 🙂 Blir spennende å se mer av programmet om få dager da 🙂

    3. Jeg har ingen “kosedyr” men to høyst levede rotter, bloggdyr, Norgesberømte!! 😂Og de gjelder det ingen forespørsel på. De bare KOMMER! der har jeg inge jeg skulle sagt 😉

      1. Hehe, vet jo at det er ingen vei utenom! Rottene lurer seg med uansett. Og de Norgesberømte bloggdyrene hører absolutt med på bloggtreff, bloggintersserte som de er! 🤗😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg