Siste måltid med venner

Kinate mens jeg venter på vennene

Da jeg for et par dager siden skrev om mitt siste bad i Middelhavet, var det flere som trodde at jeg stod på farten til å dra hjem til Trondheim veldig snart. Men “snart” er et ord som rommer mange betydninger. I dette tilfellet betyr det førstkommende onsdag for meg. Derfor rakk jeg også et siste måltid med venner i går kveld. 😊

Bordet på Fu for mitt :siste måltid med venner”

Som god blogger måtte jeg selvsagt ta bilder av maten. Lite visste jeg at dette også var feiring av bursdag. Da jeg midtveis i måltidet fikk rede på det, slo jeg på stortromma og bestilte et vinglass nummer to, noe som for øvrig resulterte i at jeg våknet med et “body battery” på 6 (av 100).

Forrett

Så lite prosent lading på kroppsmaskineriet tyder på at jeg ikke klarer å vaske gulv i dag. Men dagen er ung, jeg har knapt våknet, så vi får se. Jeg har tre dager igjen i Spania, og vanligvis må jeg fordele “utvask” over flere dager for ikke å gå helt tom. Jeg hadde tenkt å få unna det tyngste først, men kanskje blir det bare støvtørking i dag. Kroppen får bestemme.

Link til innlegget om mitt Siste bad I Middelhavet finner du HER
Link til  innlegget Mitt lille paradis finner du HER 

 

Takk for at du er innom og besøker bloggen min, og velkommen tilbake! 🙂

Her kan du like/følge facebook-siden til bloggen min: https://www.facebook.com/MEogMEning/

12 kommentarer
    1. Det så ut som en fantastisk middag. Så koselig å være sammen med venner en siste gang før reisen hjem da 🙂 Slapp av og kos deg de dagene som er igjen, ja utenom utvasken da 😀

      1. Det var skikkelig godt, ja. Maten der er også billig, og denne gangen ble den faktisk helt gratis, siden jeg ble påspandert. 😀 Jeg legger inn lange vaskepauser, altså pauser fra vaskinga, og koser meg så godt jeg kan. 🤗

      1. Ja, superkoselig! 🤗 Og om det klaffer sånn, rekker vi en kopp te sammen på flyplassen, siden vi har flyvning samtidig. 😀

      1. Det ble en super kveld! Og nå har jeg lært meg å bruke uber! (taxi) 🤗 Foreløpig er kroppen ganske samarbeidsvillig. Utrolig nok og heldigvis. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg