Det var aprilsnarr

Dronningens gate i Trondheim

 

Du skjønte det nok, gjorde du ikke? At innlegget mitt i bloggen i går var en aprilsnarr? Dersom du ikke fikk det med deg, finner du innlegget her: Ukrainere i kongefamiliens residens i Trondheim. Men det kunne medført riktighet, og ukrainerene kunne fått det veldig fint og flott der!

Lurte du noen i år? Jeg liker ikke å bli lurt, men jeg synes det er morsomt å lure. Bare snille lurerier, ingen slemme. 😀 

Mora mi trodde at dette var en aprilspøk: Jeg gjorde det for mamma. Men det var det ikke, og nå skal vi bestille oss tur til Spania!

 

Stiftsgården ligger i krysset Dronningens gate – Mungegata

 

Her er innlegget jeg skrev i bloggen 1. april 2020: Jeg slutter å blogge,
og her er innlegget jeg skrev 1. april 2021: Jeg får hull på magen

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake! 

Du finner også blogginnleggene mine på Facebook: Link
Følg om du vil!

13 kommentarer

Siste innlegg