En smilende hjemtur

Glomma

Jeg hadde en smilende hjemtur fra Drammen til Trondheim i går. Jeg tenkte på alle de fine menneskene jeg hadde tilbragt tid sammen med i løpet av de siste fire dagene, og kunne ikke annet enn å smile for meg selv. Først og fremst pga. den fornøyde dattera mi, Thea, som hadde hatt sin uteksaminering og de flotte medstudentene hennes, men også grunnet to herlige damer som jeg fikk møte og tilbringe kvalitetstid sammen med. Heldige meg! 😊

Det ble noen stopp underveis. Den første for å fylle bensin rett etter Jessheim og for påfyll av noe godt til magen. Den neste på Stai bensinstasjon for påfyll av varm sommerluft og nydelige synsinntrykk. Der har vi stoppet før, Thea og jeg. Hun husket godt hvor dette var da jeg sendte henne bildet av lastebilen på siden av stasjonen.

Lastebilen på Stai
Glomma

Glomma renner rett forbi der også, og det ble et par bilder av elva og den omkringliggende naturen, før Toyotaen brakte meg videre nordover. Etter Alvdal ble jeg temmelig trøtt, så da ble det en dupp langs landeveien, før siste innspurt.

Hjemme ventet Bjørn. Jeg overlot til han å bære inn bagasjen, mens jeg selv stupte til sengs, fortsatt med et smil om munnen. 😊

Storelgen i Stor-Elvdal i skinnende sol

I morgen kommer det et innlegg og bilder fra Theas uteksaminering.

Her er innlegg fra Drammensturen, om du ikke har fått med deg disse:

Jeg reiser til Drammen

Jeg har flyttet inn i kollektiv

Theas fine hage

Blogger møter blogger

Et etterlengtet gjensyn

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interes:se av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

13 kommentarer
    1. Så fine dager du har hatt sammen med fine folk i Drammen da og i nydelig sommervær! Borte bra men hjemme best 🙂 Gleder meg til å lese innlegg og se bilder fra uteksamineringen 🙂

      1. Ja, har hatt det supert, og været var helt fantabulastisk! 😉 Bildene er ikke godkjent av godkjenningsnemda enda, men jeg håper de blir det snart! 😀

    2. Borte bra, men hjemme best 🥰 I alle fall når man først kommer hjem. Fint å høre at du hadde fine dager i Drammen, som jeg må lese meg opp på litt senere. Ønsker deg en fortsatt fin fredda, klems 🤗

      1. Ja, man kjenner hvor godt “borte bra med hjemme best” er når man går inn døra hjemme 🤗 Fin fredagskveld til deg også! 🥰

      1. Ja, det var godt å komme hjem også 🙂 Jeg slapper godt av når jeg kjører, men man blir jo litt kroppssliten etter mange stillesittende timer i bil. 🤗

    3. Time for a well deserved rest, a busy few days with Thea’s graduation and meeting friends. Looking forward to seeing the graduation photos 🥰 Weather has been good here too but having a few thunderstorms at the moment. Have a nice day 😊

      1. Thanks, much in need of charging my body batteries now, but I’ve had a smashing good time and it’s all worth it. 😊 Thunder storms in Norway as well, but so far fortunately not in Trondheim 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg