Gul kjole og modellkarriere

Gult er kult, og det vil det alltid være! I dagens innlegg i Frodiths fargeutfordring er fargen altså gul. Hva er vel mer naturlig da enn å legge ut et bilde av min gule kjole, med meg inni?! Bildet er fra en solrik tur til Spania i fjor, og på toppen av dette fjellet fikk jeg en meget kort modellkarriere da min yngste datter tok en serie med bilder av meg. Vi tok gondolbanen opp, og utsikten var super! 🌞 

Ta en titt på denne linken også: Gult er kult/yellow is cool – Her leker jeg fotomodell i en tidligere utfordring fra Frodith. 😀 

Her er mine tidligere innlegg i Frodiths fargeutfordring:
GRØNN
ROSA
TURKIS

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

12 kommentarer

Siste innlegg