Om bloggtreffet til våren

Det er mange som har begynt å forberede seg til at det blir bloggtreff i Trondheim første helg i juni. Noen har imidlertid ikke fått med seg nyheten om vårens happening, så derfor kommer det en oppdatert liste med informasjon her:

Bloggtreff i Trondheim til våren?
Ja, det blir bloggtreff i Trondheim
Helg for bloggtreffet i Trondheim
Her kan dere bestille hotell til bloggtreffet

Et bloggtreff for alle!
Liste over de som kommer på bloggtreffet

 

Stor bloggklem fra Kari 😊

 

Comfort Hotel Trondheim blir “basen”

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Del gjerne blogginnleggene med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på Instagram (story)

16 kommentarer
    1. Du er en enestående pådriver og flink til å organisere.
      Denne helga har jeg ikke anledning..
      Det er jubileum på gang både hos meg og andre i familien. Så da blir det feiring med familie.. <3
      Men jeg leser og følger med hos deg, gøy med engasjement.

      1. Tusen takk. Jeg synes jo dette er spennende selv 😊 og vil at det skal bli veldig bra for alle. Synd at du ikke får til å komme, men det er klart du må prioritere jubileum og familie! 😊

    2. Takk for oppdateringer og at du synliggjør treffet jevnlig med nye innlegg for de som ikke har fått det med seg 🙂 Hva med at vi benytter anledningen til å komme i media og få omtale i forbindelse med bloggtreffet og få markedsført bloggskiftet fra rosabloggere til vokse bloggere? Hva med at du lager et eget innlegg om det forslaget og ser responsen?

      1. Hihi, jeg har tenkt litt i samme baner som deg. Tenker det må være supert for oss bloggere generelt, men også for blogg.no. Kan være lurt med et eget innlegg (kanskje flere) i den forbindelse, ja 😊 Så kan flere være med på idémyldring 😉

    3. Følger med og er glad for at du er den som organiserer dette.🤗👌🏻
      Fint at du også har flinke hjelpere med deg.👏🏻👍🏻

    4. Du er flink å organisere!
      Dette blir flotte greier for dere 🙂 For meg passer det nok ikke – men følger med på alt som skjer 😀

      1. Tusen takk, Mette. Jeg liker å organisere og synes det er spennende at så mange har lyst til å være med på bloggtreffet 😊 Dumt at det ikke passer for deg, for jeg tror vi er mange som har hatt lyst til å møte deg. Dessverre er det ikke alltid det passer, og sånn er det bare. Du får være med i ånden 😉

      1. Takker og bukker! Jeg var litt usikker på om jeg skulle “publisere” hvem som kommer, men overtalte meg selv om at det var lurt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg