Trekning av vinnere!

I dag skulle jeg trekke en vinner blant de som har skrevet i kommentarfeltet på forrige innlegg om hvilke rampenissehistorier de liker best. Her er innlegget: Utfordring: Stem på den beste historien og vinn premie. Som du ser i kommentarene i dette innlegget, var det både bloggere og ikke-bloggere som deltok. Det kom inn mange forslag, og jeg fikk lyst til å trekke mer enn bare én vinner. Derfor ble det fire vinnere i stedet for bare den ene, én hovedpremie og i tillegg tre ekstrapremier! 🙂

På bildet under ser du hvem som sendte inn sine forslag til hvilke rampenissehistorier de synes er best. Noen kommenterte dessuten uten å foreslå historier. Én kommentar kom dessverre for sent til å delta i utfordringen, men alle forslag og bidrag er uansett nyttige for meg om det blir slik at jeg bruker historiene til noe ved en annen anledning. Hverdagsmagi hadde forresten et interessant forslag, som jeg må tenke litt på. 

Vinner av hovedgevinsten ble Margrethe i Utifriluft. Vinnere av de tre ekstrapremiene ble Randi i Morsmiddag, Elin i Strikkekjerring og Tutta Rampesøster. Gratulerer! Send meg postadressene deres til [email protected], evt. på Messenger, så kommer det pakke i posten! 😀

Tusen takk til alle som har kommentert og stemt på hvilke av årets rampenisseinnlegg her i bloggen dere liker best! Rampenissenes juletoalett ser ut til å være mest populært. Ellers har Rampenissene er våkne, Hvem sitt hår har rampenissene klipt, Rampenissene har fått ME og Rampenissene utredes for ME blitt nevnt mer enn én gang.  

 

Takk for at du kikket innom bloggen, og velkommen tilbake!
Blogginnleggene kan deles med de du tenker kan ha interesse av å lese 🙂
Her er link til blogginnleggene på Facebook, og her er link til innlegg på 
Instagram (story)

24 kommentarer

Siste innlegg