Ny lilla look

Hva synes du om min nye look med lilla hår? Etter at jeg ble eldre, har de grå og hvite hårene begynt å dukke opp både på toppen av hodet og langs hårfestene. Jeg bestemte meg derfor for å gå “all in” og endre hårfarge til noe sprekere og samtidig skille meg litt ut i mengden. Hva synes du?

Meg med lilla hår

Selv er jeg veldig fornøyd. Min faste frisør Gerd nektet innledningsvis å farge håret mitt lilla, da hun var tvilende til at håret og personligheten min ville tåle omveltningene. Imidlertid ga hun etter da jeg truet med å skifte frisør. Mer farge i hverdagen kan gi glede og virke positivt inn på humøret. Det hjalp også at jeg sa jeg for det meste er bare hjemme pga ME, og at det dermed ville være få mennesker som får se hva min kreative frisør har gjort med meg.

Om du er på utkikk etter en ny frisør, kan jeg absolutt anbefale Gerd. Send PM om du ønsker å vite navnet på salongen i Trondheim! 😁

Siden dette er mitt siste innlegg i Frodiths fargeutfordring, legger jeg ved lista over mine seks forrige fargeinnlegg med lenker under. Klikk og les! 🙂

GRØNN
ROSA
TURKIS
GUL
BLÅ
ORANSJE

I tillegg tar jeg med et bilde i en annen lillanyanse. Dette er smoothien min, som jeg pleier å mekke tre ganger i uka. På enkelte ting er jeg fortsatt et vanemenneske, og tre kvelder før leggetid lager jeg altså denne lilla smoothien, slik at den er klar til i 11-12-tida dagen etter. Men neste gang jeg koser meg med smoothie, skjer altså dette med lilla hår. Fargen på smoothien kommer av blandingen av bringebær, blåbær og ingefær.

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

Til de av dere som ikke kjenner meg, må jeg kanskje legge til at hårfargen er reversibel på få sekunder. 😉 

29 kommentarer

Siste innlegg