Oransje teselskap

Velkommen på oransje teselskap

Da har jeg kommet til den sjette dagen i Frodiths fargeutfordring, og fargen i dag er oransje. Dette er min favorittfarge, og jeg hadde ingen problemer med å finne noe oransje hjemme. Det er heller sånn at det var vanskelig å velge ut oransje fotomotiv. Her er det også nok “stæsj” til å ha oransje teselskap. For å ha selskap trenger man bare selskap av én, men jeg har nok oransje kopper i skapet til å fylle stua med folk. 😀 

I en fotoutfordring fra Frodith for en god stund siden skrev jeg et innlegg der jeg stilte som oransje modell i egne klær. Ta gjerne en titt på innlegget! 🙂  Jeg er spesielt fornøyd med de oransje brillene! Her er linken: Oransje nyanser/shades of orange

 

Soloppgang på Costa del Sol

Soloppganger og solnedganger er spesielt fine når de er så oransje som dette, synes jeg. Bildet over viser soloppgangen fra terrassen min i Spania, og bildet nedenfor solnedgangen fra samme sted. Bildene tok jeg da samboeren og jeg var der i jula. Om nøyaktig ei uke er jeg på plass der igjen, i min egen lille ladestasjon på Costa del Sol.

Denne gangen skal mora mi og søstera mi være med. Det er 75årsdagsgaven min til mamma. Lillesøster blir med for å bidra med sine bufferegenskaper. Hun skal få underholde mamma når jeg blir utmattet og må ha avlastning, for mora mi har mye mer energi enn meg. Jeg vil tro at det kan lønne seg å sette frem en skål med smågodteri foran søstera mi om jeg trenger å be henne om noe. Det er en viss sammenheng mellom smøring av hjerneceller og viljestyrke. 😀 

 

Solnedgang på Costa del Sol

Her er mine tidligere innlegg i Frodiths fargeutfordring:
GRØNN
ROSA
TURKIS
GUL
BLÅ

Takk for at du stakk innom bloggen, og velkommen tilbake!
Du finner blogginnleggene mine på Facebook: Link
På Instagram finner du innleggene på “story”: Link

Teselskap på Ranheim
8 kommentarer

Siste innlegg